Poppys oskuld

Hej! NU är det väl dags att jag (Poppy) berättar om hur jag blev av med min oskuld. Stunden alla har väntat på! Haha XD

Jag var 14 år och mitt inne i min långa, hemska fjortisperiod. Jag hade brunkräm i hela fejan och färgat mitt hår platina och gick runt med urungade linnen och Push-up. Ja, jag såg ganska hemsk ut om jag tänker tillbaka. Jag hade en kille också som jag hade träffat på pea (playahead.se). Det låter oseriöst, men vi var faktiskt väldigt seriösa. Han var 17 och vi hade varit tillsammans i ca 3 månader. Jag spenderade typ all min tid med honom och vi brukade rymma ut på resor med hans kompisar. Min mamma var alltid jätte orolig när jag var borta i flera dygn, men hon hade börjat vänja sig (jag var en jobbig tonåring, jag vet). En dag hade vi iaf åkt ner till Linköping och stannat i en skog för att slå lager för natten. Vi grillade korv och söp oss ganska fulla. På kvällen började det regna och vi kröp in i våra tält för att skydda oss. Jag sov tillsammans med min kille och en av hans kompisar. Det var så himla mysigt när vi låg där i tältet och hörde hur regnet platskade ovanför oss och plötsligt kände jag att "this is it". Det är nu det är dags! Min kille tänkte precis likadant och det dröjde inte länge förens vi låg nakna under en av sovsäckarna. Kompisen som vi delade tält med kände sig väldigt obehväm i situationen men det regnade ute så han kunde inte gå ut. Vi sket fullständigt i honom och lätt honom bevittna hela samlaget. Jag minns att det gjorde ont och sen var skön, gjorde ont igen, var skönt igen osv. Vi höll på i ca 1 h tills kpmpisen tillslut vräste ut "håll käften nu, det räcker, jag ska sova!!!". Nästa dag hade kompisen berättat för alla om vår lilla "händelse" i tältet och jag skämtades för det hela resan hem.
Det var ganska irriterande men jag lovar att det var irritationen som fick vårt framtida sex att bli så mycket bättre!
Det var min lilla historia. :P

(Bild tagen från google)
//Poppy <3

Kommentarer
Postat av: You know who I am

Haha, fy fan "Poppy". Det där var ju inte hela historien juh! Minns all those old fjortis times ;P Fy fan vad vi höll på hela tiden, haha.

2010-07-24 @ 12:34:40
Postat av: Henry

Love youre blogg girl!

2010-07-24 @ 13:56:59
URL: http://henry.blogg.se/
Postat av: Filippa

Hahhaha :D!

2010-07-24 @ 19:44:44
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0