oskuld nummer 4:

Hej!

Jag förlorade min oskuld på sommarlovet mellan första ring och andra ring.
Jag hade en underbar kille som jätte gärna ville ha sex med mig. Men jag sa att vi skulle ha varit tillsammans i 6 månader innan han fick ta min oskuld. Tillsist blev det sex månader och jag blev plötsligt nervös. Jag hade alltid tänkt att "det är långt tid kvar" men månaderna hade flygit iväg! Jag och min kille satte ett datum (samma datum vi blev tillsammans fast 6 månader senare).
Dagen kom och jag hade rakat mig för första gången i mitt liv! Jag var orolig för att han hade så höga förväntningar på kvällen. Jag hade ju tvingat honom att vänta i 6 månader! Hur skulle jag göra? Vad skulle jag göra? Skulle han tycka att jag var konstig? Tänk om jag skämmer ut mig????? Frågorna ville inte lämna mitt huvud!
Vi hade iaf varit med varandra hela dagen, och tillsist gick vi hem till honom. Hans föräldrar var borta. Han satte på musik och vi började kyssas och sen gick det ganska snabbt XD Men det gjorde fruktansvärlt ont! Tack och lov att det blir bättre med tiden!
Om jag tänker tillbaka på det så tror jag att han blev lite besviken, men vafan! Vem får en lyckad första gång?!

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0