Oskuld nummer 2:

Oskuld nr 2:

Hej Poppy! Älskar din, er, blogg! Det finns många bloggar som era men er är liksom speciell!
Jag kan gärna berätta om när jag förlorade oskulden!

Det var när jag gick i 8:an, jag och en kille gillade varandra, vi hade hållt på med varandra skit länge men vi var ändå inte ihop (fattar inte hur killar tänker) alltså när någon frågade
:Är du och Jessica tillsamman?
då svarade han "nej" hela tiden.
Han var två år äldre än mig.
Vi var iallafall på en glillfest med massor med folk och vi två tittade på varandra hela tiden. Jag satt mig till slut bredvid honom och vi började strula, jag skulle gärna skriva hans namn men jag känner att han kanske inte vill det. Sedan höll vi på så hela kvällen och vid ungefär 1-2 tiden började vi dra oss hem, jag följde med honom hem för att han föräldrar inte var hemma.Vi strulade i hissen och fortsatte ända till dörren, det är mycket krongligare än vad det ser ut att vara ska ni veta. Iallafall la vi oss i soffan och han började massera mig mellanbenen,det var så jäääävla skönt och jag började ta på hans kuk, men jag hade aldrig rört en kuk förut och sedan blev jag jättenervös när han stoppade in handen innanför min trosa (alltså jag hade inte rakat mig) men han brydde sig inte, tur. Sedan viskade han att jag skulle suga av honom. Så jag satte mig på knä och han ställde sig upp och jag började suga typ, det var inte så lätt efetrsom jag råkade använda tänderna först, iallafall ville han slicka mig, han frågade inte men han pussade mig på fittan flera gånger. Iallfall så sa jag nej vi gör någonting annat. Så vi gick till hans föräldrars säng och då drog han av mig byxorna och sen bara tog han av sig byxorna och jag tog av mig trosorna, eller vänta det var nog då han pussade mig mellan benen, skit samma, han lade sig över mig och började famla med snoppen och stoppade sakna in den i mig, Det kändes kan man säga, det gjorde så satans ont när han fortsatte röra sig in och ut. Jag var mer nervös än kåt. Han vände på mig och jag sa att han inte fick "knulla mig i röven" finare ord hittar jag inte, Men efter lite tjatande så gav jag efter, han stoppade in den i mitt analhål och det gjorde mer ont än det förra, alltså, jag började gråta. Men han såg inte det, tack och lov. Sedan blev han klar och typ jag lade mig i sängen och torkade av svetten i ansiktet. Han lade sig bredvid mig och pussade mig i min äckigt svettiga panna.
Det var det. Något som var kul var att han presenterade mig som hans flickvän efter det.
Hur fan tänker killar egentligen?
Men det höll inte så länge 2 och en halv månad ungefär. Men jag är glad att just Han tog min ockuld för det är bara vi som vet om det, och mina två bästa vänner hehe.

Tack för att ni driver en sådan fantastisk blogg! Kollar den varje dag, kalla mig nörd! :D

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, underbar berättelse :)

2010-07-23 @ 14:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0