oskuld nr 3

oskuld nr 3:

Hej Poppy!

Jag förlorade faktiskt oskulden med en tjej, lite annorlunda eftersom jag faktiskt inte är lesbisk. Men det hände när jag var på en hemmafest. Det var i slutet av sommarlovet, jag och min bästakompis (Julia) skulle börja andra ring. Det var massor med folk där och vi drack och lyssnade på musik och pratade, sen började vi köra "sanning eller konka". Alla strulade med alla, jag fick strula med Julia ungefär 3-4 gånger. Iallafall så blev vi typ kåta båda två och gick in i ett rum, låste och fortsatte strula. Vi la oss i en säng och sedan kände jag hennes varma hand innanför min trosa. Jag började stöna, och gjorde samma sak på henne. Jag kände hur hon stoppade in fingrarna i min fitta och började röra dem inuti mig, vi stönade och strulade hela tiden. Sen började hon slicka på min mage och plötsligt slickade hon mig mellanbenen. Jag gjorde desamma på henne och masserade hennes styva bröstvårtor. Så höll vi på ett tag. Sedan när vi var klara gick vi och tvättade oss, gick tillbaka till rummet där alla var och låtsades som ingenting. Vi gjorde aldrig om det, vi fortsatte vara bästvänner tills vi tog studenten. Det var två år sedan vi gjorde det och jag har inte hört från henne. Hon skaffade en pojkvän och så, det gjorde jag också. Lite synd, nu när jag tänker på det så saknar jag henne. Ja, ja, det var så jag förlorade oskulden iallafall!
Men första gången jag gjorde det med en kille kändes inte alls likadant som att göra det med Julia, mer smärta.

Ha det bra! Kram från Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0