Nu drar vi igång!

Nu drar vi igång med "hur jag förlorade oskulden historierna" som ni har mailat in! Här kommer den första:

Hello bloggen!
Jag tänkt tänja lite på mina gränser och berätta om när jag blev av med min oskuld!
Jag gick i första ring (nu går jag i tredje) och var på min första gymnasiefest. Jag var jätte nervös i och med att skolans tredjeårs elever också skulle vara där. Jag och min bästa kompis gick dit och vi började mingla runt lite. Jag var ju jätte nervös och när en av killarna från tredje ring kom och snackade med mig blev det bara värre. Jag söp mig jätte full och lät spriten tala istället för mig (det var skönare så). Tillslut var jag så full att den här tredje års killen var tvungen att hjälpa mig hem. Vad jag inte visste var att han aldrig skulle ta mig hem till mig utan han tog mig hem till honom istället. Jag var så sjukt full att jag inte minns så mycket men det ena ledde till det andra och det slutade med att vi hade sex. Jag kom inte ihåg någon smärta alls, jag minns faktiskt att jag njöt (trots att det var min första gång).
Det sorgliga med denna lilla historia var att han nästa morgon näst intill kastade ut mig ur hans lägenhet. "Mina päron kommer snart" sa han. Sedan dess snackade han aldrig mer med mig trots att jag mötte honom i skolan flera gånger. Jag har faktiskt aldrig riktigt fattat varför, han måste tyckt att jag var riktigt ursel eller något sånt. Jag blev i alla fall grovt utnyttjad och ångrar det så sjukt mycket. Jag säger bara till alla er oskulder att ni ska behålla den tills ni verkligen hittat någon ni litar på. Oskulden förlorar man bara en gång så se till att den gången blir speciell! Ta ingen idiot (som jag gjorde). Fast nu efteråt såp skrattar jag mest åt det XD

//Nillan

Det är inte försent att fortsätta skicka in sin oskulds historier på mail: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, låter inte så jätte roligt... :/

2010-07-23 @ 12:18:18
Postat av: Maksim

Verkligen lyckad desgin speciellt att topparna har olika vinklar ff6r att inte tala om glacyren <3! den fanns inte de5 jag hf6ll pe5 pe5 80-talet vi fick "bara" enfe4rgat ff6rutom en ge5ng o de5 tog alla den he4r "melerade" sorten se5 le4raren drog in den...Vasen jag gjorde med den glacyer blev je4ttefin men ff6nsterputsaren vi hade hemma lyckades sle5 sf6nder den o jag skulle fe5 en motsvarande, men hur kan me1n fe5 det ne4r man gjort den sje4lv...?!Kramis i fre5n en som kanske skulle ta o fota sina allster som e kvar se5 att man minns dom...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0