min favorit sexställning!

Tjenare!
Vi fick ett tips om att vi skulle starta något som heter "veckans sexställning". Självklart kan vi göra det!
Jag själv kan ju börja med att berätta vilken som är min favorit. Jag kanske är tråkig, men jag gillar den gamla missionären ;) Då ser man den man ansiktet på sin partner och jag tycker även att det är skönast. Andra sexställningar brukar också funka utmärkt för mig men det är min kille som klagar när vi testar något nytt. Han är lite av en mes (sry, men du vet att jag älskar dig). Jag brukar ofta "råka" hamna på ett annat sätt för att få lite nya fina resultat men för hans skull brukar vi oftast hamna i den gamla traditionella missionären.
Jag tänker inte nämna min killes namn men jag säger bara att om vi någonsin gör slut kommer jag publicera hans namn över hela bloggen. Han e så sjukt bra i sängen! Det är nästan så att jag vill dela med mig av honom bara för er skull! Alla förtjänar så bra sex som jag får!
(Just nu står han och garvar bakom mig när han läser över min axel)
Nej, nu ska vi gå och... ja... jag tror ni fattar var jag menar ;)
PS: du kan gärna maila in din favorit sexställning på adressen: [email protected]
//Poppy

Kommentarer
Postat av: Henry

haha, nice nice...

2010-07-27 @ 10:29:04
URL: http://henry.blogg.se/
Postat av: nelli

kan ni ha lite bilder på sexstälningar så dom intreserade får se

2011-06-29 @ 23:37:47
Postat av: Treleliep

nanobots permanent hair removal no no hair pink

2012-09-18 @ 02:35:56
URL: http://yourpainlesshairremoval.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0