Hur suger man av någon?

Hello!


Frågan hur man suger av någon kan vara svår att besvara i och med att det är så olika för olika personer.
Jag har dock snackat med mina killkompisar och det är deras "beskrvning" jag har använt ända sedan jag var liten.
Jag ska därför nu berätta för er hur jag suger av så att det blir skönt för båda.
Jag brukar tänka mig kuken som en mjukglass. Jag börjar med att sträcka ut tungan och slicka på den. Jag gör det några gånger, i början lätt på ollonet och sedan slickar jag allt längre och längre slickningar. Du kan föreställa dig att det rinner lite glass över kanten som du snabbt från sidan tar och slickar upp. Sedan tar du dina läppar om toppen av mjukglassen och suger för att få in glassen i munnen. Tänk på att inte släppa dina läppar från kuken när du suger, utan håll dem längst med kuken hela tiden för då bildas ett vakum som oftast brukar vara väldigt uppskattat.
Min kompis brukar leka att hon gör mönster med tungan ända från pungen och upp. Det brukar också vara väldigt uppskattat!

Du behöver inte bara leka med tungan och munnen utan du kan också använda dig av händerna. Vissa killar tycker även om när man slickar runt pungen, det kan man fråga killen om. Oftast brukar killen berätta vad den vill att man ska göra, så det brukar oftast inte hänga på dig. En viktig sak att komma ihåg är att om du inte vill att killen ska "komma" i din mun så borde du be killen att säga till innan han får utlösning så att du hinner gå bort.

Hoppas alla oerfarna kuksugare känner sig lite bekvämare på hur dem ska göra?

Hur en blondin äter banan:



//Poppy


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahhaa, fattar skämtet! ;) Funny! :P

2010-07-27 @ 20:08:29
URL: http://emmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0