EMOT SEX BLOGGEN!!!!

Efter vårat oskuldsmaraton igår har vi faktiskt fått in ganska många mail!
Skit kul tycker jag! Fortsätt att maila in!

Dock var det några som var skeptiska till bloggen. Här är ett av mailen:

Hej...

Jag tycker eran blogg inte är okej! Tänk er att det finns massa små barn som kan råka klicka på eran blogg och se allt ni skriver.
Jag tycker inte att de ska behöva läsa sånt här! Det ni skriver om är alldeles för personligt och intresserar iallafall inte mig.
Sluta skriva om sex och hitta på ett mognare ämne istället.

Svar:

Nu är det faktiskt så att det är just barn som sitter med de flesta frågorna om sex. Vi ger dem en möjlighet att kunna fråga, och snabbt få ett svar så de slipper gå runt och grubbla. Jag kommer igåg när jag var liten och hur osäker jag var! Man ska inte skydda barn från sex, vi lever på 2000 talet! Om barn har frågor så ska man svar på dem, och inte hitta på historier om storken!
Dock håller jag med om att barn under en viss ålder borde hållas borta fårn bloggen. Men barbn under 12 bloggar inte själva så hur skulle de kunna läsas våran blogg!?
Om bloggen inte intresserar dig så behöver du inte läsa den. Men respektera att det finns folk som vill läsa. Det ser vi tydligt på våran statestik!

Tack för ditt mail med din åsikt!


Hoppas att alla ni andra som tycker samma sak fick mera förståelse för våran blogg och för hur vi tänker! :D

//Poppy <3

Kommentarer
Postat av: Henry

Jag driggar er blogg. ;)

2010-07-26 @ 11:01:10
URL: http://hemry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0