Är sex en sport?

God morgon!!

Jag såg ett inslag i en tidning för något år sedan och jag kom och tänka på det nu så varför inte skriva om det?
Det stod iallafall "sex en sport?". Ni kan ju ana vad artikeln handlade om ;)
Men då är frågan: är sex en sport?
Visst är det svettigt men det betyder väl inte att det är en sport? Jag ser mer sex som ett sätt att bränna kalorier i så fall XD
Enligt mig är en sport när man tävlar om något eller med någon.
Ja tror att man absolut kan göra sex till en sport, om man tex kommer på ett mål och tävlar med någon.
Hehe, kanske man kan säga att målet är att "komma" exakt klockan 00.00 (eller en annan tid). Partnen är den man tävlar med, kanske genom att få han/hon att komma tidigare! Vad säger ni? Låter absurt va?!
Men vem vet, det kanske är kul XD




// Poppy <3



Kommentarer
Postat av: louise

sv: eller hur!

2010-07-25 @ 12:42:50
URL: http://vmoslouiise.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2012-01-12 @ 22:44:43
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0